Bengkel Teknik Menjawab Peperiksaan ini berlangsung dengan jayanya dan mendapat komitmen daripada semua pihak. Bengkel ini bertujuan untuk memberikan ilmu dan teknik-teknik yang berguna kepada pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan. Pihak perpustakaan telah menjemput penceramah yang terdiri daripada guru berpengalaman dalam pendidikan dan pemeriksa-pemeriksa kertas soalan peperiksaan. Di dalam bengkel ini, para peserta disajikan dengan panduan dan formula – formula yang berguna dan betul dalam menjawab soalan peperiksaan kelak. Peserta turut diberikan dengan contoh – contoh soalan yang boleh dijadikan sebagai bahan ulangkaji atau persediaan untuk menghadapi peperiksaan.
AKTIVITI: TEKNIK MENJAWAB SOALAN UPSR BAHASA INGGERIS
TARIKH: 20 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 120 ORANG
PENCERAMAH : PN. FAIRUZ AZIZ
AKTIVITI: TEKNIK MENJAWAB SOALAN UPSR MATEMATIK
TARIKH: 20 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 120 ORANG
PENCERAMAH : EN. ANUAR SHARIE (SK. TITI TOK BANDAR)
AKTIVITI: TEKNIK MENJAWAB SOALAN PMR MATEMATIK
TARIKH: 19 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 92 ORANG
PENCERAMAH : PN ROZIYAH DIN (SMK SYED AHMAD)
AKTIVITI: TEKNIK MENJAWAB SOALAN SPM BAHASA INGGERIS
TARIKH: 20 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 86 ORANG
PENCERAMAH : PN ROZITA BT RASHID
AKTIVITI: TEKNIK MENJAWAB SOALAN SPM MATEMATIK
TARIKH: 21 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 84 ORANG
PENCERAMAH : PN AZIZAH SAID (SMK KUALA PERLIS)
AKTIVITI: BENGKEL ASAS BAHASA ARAB
TARIKH: 21 FEB 2010
TEMPAT: DEWAN SYARAHAN PPANPS
BIL PESERTA : 73 ORANG
PENCERAMAH : USTZ YAHAYA NAYAN (SMKA ARAU)
Peserta Bengkel Teknik Menjawab UPSR B. Inggeris kusyuk mendengar ceramah |
Penceramah sedang memberi taklimat tentang Teknik Menjawab UPSR Matematik |
Para peserta Teknik Menjawab PMR Sains kusyuk mengambil nota yang diberikan penceramah |
Pendaftaran peserta Bengkel Bahasa Arab |
Penceramah memberi tunjuk ajar formula matematik di dalam Bengkel Teknik Menjawab PMR Matematik |
No comments:
Post a Comment